Novo
Loading...

Jedna od najljepših stvari na dunjaluku


dzennet zeleniloJedna od najljepših stvari na dunjaluku je kad osjetiš u srcu trunčić Allahove ljubavi. Danas mi jedan ahbab, nakon što duboko udahnu i osmjehnu seiskreno, reče: "E znaš šta, hafize?! Ja tebi moram reći: ja tebe volim radi Allaha! Ne mogu ti to opisati, ja ću sve ostaviti samo da se družim s tobom, iako ne vidim nikakav dunjalučki interes!" Meni srce puno, rekoh mu: "Allah te volio, brate moj, volim i ja tebe radi Njega! Jednostavno te volim zato što osjetim da se ti trudiš da i tebe Allah voli!" Taj osjećaj je nešto fenomenalno, jer Allah je obećao Svoju ljubav vlasnicima tog osjećaja. Nema on od mene nikakve (materijalne) fajde, nemam ja od njega nikakve (materijalne) fajde, a draži jedan drugom od svega materijalnog. Onda shvatiš, sreća ne može biti radi imetka, pozicije, pameti i ljepote, sreća može biti samo radi Allaha i od Allaha!

Autor: hfz. Ammar Bašić
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment