Novo
Loading...

Gubitak veze sa Gospodarom zbog nepokornosti i udovoljavanju strastima



PROBLEM: Es-selamu alejkum, sestro Nađa.. Već dugo vremena čitajući tvoje tekstove/savjete i crpeći iz njih mudrost, razmišljala sam da ti se javim. Ne bih se ja ni dvoumila, naime, da se nisam nadala da će biti bolje, da ću uspjeti. Međutim, osjećam da pomalo tonem u stanje očaja i beznađa. Pomalo me i sram, ali ja nemam s kim da podijelim svoju priču, nemam blisku sestru po vjeri koja me ne bi smatrala ludom kad bih joj rekla, a tek porodica koja nije baš posvećena vjeri, onda to čini još težim i mene usamljenom. Ali ja više ovako ne mogu i moram to s nekim podijeliti...

Od srednje škole ja se trudim da u svom životu prakticiram vjeru (kroz obavljanje namaza, posta, itd.). Nisam nosila hidžab ali sam žudila za njim i znala sam da će jednog dana on biti moja kruna. Međutim, već od polovine srednje škole ja sam se postepeno počela mijenjati (malo i psihički tako da sam bila agresivnija, izbjegavala društvo..) u pogledu vjere: prvo sam odgađala namaz do isteka vremena, a ponekad bih neki izostavila, dok je bilo dana kada uopće nisam klanjala. Čak je bilo dana da ništa što ima veze sa islamom nisam mogla raditi pa ni tekst u vezi s istim pročitati.. jednostavno nije mi se dalo. U tom periodu se počelo pogoršavati i moje zdravstveno stanje.

Također sam imala užasne noćne more, bila sam stalno depresivna, otuđena od svih. Ali u svom tom periodu, ja sam patila što postepeno izostavljam namaze. Tako sam nakon godinu i po otišla liječniku Kur'anom, gdje sam saznala da imam problema džinnima, i to ne jednim nego i previše njih. Već nakon prve rukje meni je bilo bolje. Tako nakon 4-5 rukji ja sam se osjećala dosta bolje. Međutim, opet sam postepeno počela da izostavljam namaze. Jednostavno nisam mogla, boljelo me to, ali nisam mogla. Bližio se početak odlaska na fakultet kao i mjesec ramazan koji je kao i uvijek poseban ali je ovaj put bio još posebniji.

Svakog dana, na svakom namazu molila sam Allaha da stavim hidžab i uistinu, stavila sam. Moj prvi dan fakulteta bio je sa hidžabom, elhamdulillah moj najsretniji dan. Ali, draga Nađa, dok ti i ovo pišem moje lice je uplakano zbog nepokornosti Gospodaru. Ja to ne želim!!! Ali nisam dovoljno jaka da se odbranim od prokletih džinna, ako to uopće više ima veze s nima?!

Trudim se na svaki mogući način, i svaki put kažem „e neću više ni jedan namaz propustiti ma šta bilo“, ali džaba, također sam znala praviti sebi tabele samokontrole, gdje za svaki neobavljeni namaz stavljala sebi minus i pokušavala sama sebe kazniti uskraćivanjem nečeg, ali ništa – ništa ne pomaže. Od polovine srednje imam problema i s masturbacijom. Ne mogu ni tome da se odbranim. Nekad mogu biti jaka, ali nekad kao da u meni postoji nešto jače pa me tjera na to. Tako kad sam najjača s namazima onda tu padnem i odmah i klanjati prestanem. Bila sam prestala slušati muziku, ali sam se opet vratila tome.

A ja to ne želim. Gadim se samoj sebi! Klanjam jednu sedmicu svaki namaz i samo odjednom se nešto preokrene. Dovim Allahu, zikrim, učim Kur'an... ali jednostavno sve to može trajati jedan period i ne ide dalje. Ne znam, možda nisam dovoljno iskrena, možda su moji grijesi uzrok svemu tome. Plačem, osjećam strah od Allahove kazne, kako ću stati pred Njega ovako NEPOKORNA?!

Već četiri godine živim kao da ne živim. I stidim Ga se, znam da sam nekad imala puno jači iman i da sam bila puno bolja vjernica. Ne želim ovo, samo želim biti Njegova iskrena robinja s kojom je On zadovoljan, bez obzira na sve i sviju. Bojim se, bojim se da me šejtan ne navede, pa da ne pomislim i povjerujem da me Allah napustio pa mu prestanem doviti i da uopće skroz prestanem obavljati namaze.

Čitala sam na stranici n-um da snoviđenje životinja ponekad ukazuju na džine, a ja sam često sanjala crne pse i lavove da me tjeraju ili mi negdje ne daju proći. Crni pas predstavlja džina čuvara, Židova a jednom me u snu ujeo za ruku dok sam pokušavala da proučim nešto iz Kur'ana ali nisam mogla. Lav ukazuje da se radi o jakom i velikom džinu. To me još više obeshrabrilo. Zbog cjelokupne situacije, u porodici i inače, nemam kome ni kada ići da se nastavim liječiti ako sam još pod njihovim djelovanjem. Moja porodica i ostali misle da sam dobro, pa ne želim ni pomisliti šta bi sad pomislili o meni.

Ne znam više šta da radim, kome da se obratim. Mogu trpjeti siromaštvo, usamljenost, bolest ali moju nepokornost prema Stvoritelju zaista ne mogu. Osjećam bol zbog toga... Znam da iskušenja idu shodno imanu, i da Allah iskušava onoga koga zavoli, ali znam i da nagrada ide za strpljive i pokorne. A gdje sam tu ja?! Da te Allah nagradi sestro Nađa onako kako On nagrađuje svoje iskrene robove, bit će mi dovoljno ako pročitaš i uputiš dovu za mene. Selam alejkum!

SAVJET:

U IME ALLAHA MILOSTIVOG, SAMILOSNOG!

Alejkumus selam ve rahmetullahi ve berekatuhu draga moja sestrice;

Uistinu se bol nepokorne duše ne može porediti sa bilo kojom drugom ovodunjalučkom boli i ti si to osjetila na vlastitoj koži. Sa druge strane, šejtan prokleti (džini) koristi takvo tvoje stanje očaja kako bi te naveo na pomisao kako su tvoji grijesi suviše veliki ,tvoja dobra djela i ibadeti bezvrijedni u odnosu na ono što radiš u osami (mastrubiraš) ili propuštaš namaze i ostale ibadete...

Kaže Uzvišeni Allah: “A ako te šejtan obmanom pokuša na zlo navesti ,ti potraži zaštitu od Allaha! On uistinu, sve čuje i zna!“ (Fussilet, 36) Sve je to šejtanska spletka kojom te želi poniziti i odvest u ponor bez dnA. Dušo moja, ti si puno jača od Allahovog neprijatelja koji je ljubomoran na sve ono što ti tvoj Gospodar nudi. Sigurna sam da ćeš ga l.a. uz Allahovu pomoć pobjediti bez imalo poteškoće.

Prije svega, moraš da vjeruješ u Allahovo obećanje da je Njegov oprost veći od naših grijeha jer ti On poručuje: "O robovi moji koji ste se prema sebi ogriješili, ne gubite nadu u Allahovu milost! Allah će, sigurno, sve grijehe oprostiti; On, doista, mnogo prašta i On je milostiv." (Ez-Zumer: 53) Zato, uvijek kada učiniš neko loše djelo ,iza toga učini dobro djelo koje je puno teže na vagi dobrih dijela ( po našoj slobodnoj procjeni i onome o čemu smo obavješteni putem Kur'ana i suneta).

Na primjer, ukoliko si propustila jedan namaz, potrudi se da ga nadoknadiš i da pored toga povećaš broj dobrovoljnih namaza ( n.p.r .duha i noćni namaz ) time će ti se srce smiriti i osjećat ćeš se više vrjednom inša'Allah. "Dobra djela zaista poništavaju loša!" (Hud,114.) Povećaj broj proučenih stranica Kur'ana i zikra kojim ćeš uz Allahovu pomoć izbrisati loša djela i postići oprost grijeha kako nam je naš Gospodar obećao, a On Svoja obećanja ispunjava.

Počni da postiš dobrovoljni post koji će ti pomoći da se sačuvaš od udovoljavanja strastima, i dovi Uzvišenom Gospodaru da ti pošalje hairli muža kojim će On biti zadovoljan i koji će ti pomoći u ustrajnosti obavljanja ibadeta i čuvanju od harama. Uzvišeni Allah nam je obećao, ukoliko tržimo čednost, da će nam je dati samo je potrebno da budemo iskreni u našim dovama mila.

Habibeti moja, ukoliko budeš redovno učila i slušala Kur'an, u njemu ćeš uz Allahovu dozvolu pronaći lijek za svoje stanje i uvjerit se da je Kur'an uistinu lijek za mnoge bolesti i psihička stanja kao i popravljanje odnosa sa Gospodarom. Pojedine sure u sebi sadrže fadilete koji su Allahovom voljom sebeb oprosta grijeha, druge liječe bolesti duše i tijela, treće pomažu povećanju opskrbe, četvrte rješavaju ovodunjalučke tegobe, pete čuvaju od šejtana i džina, neke pak otklanjaju tugu ... sve to uz Allahovu dozvolu jer čitajući Kur'an razgovaraš sa svojim Gospodarom Koji je kadar svaku tugu da zamijeni srećom, svaku bolest da zamijeni izliječenjem, musibet pretvori u blagostanje ....

Na primjer sura Fatiha je lijek na osnovu predanja Darimija od Ebu Seida el-Hudrija izravno od Poslanika sallallahu alejhi ve sellem: “Početak Knjige je lijek od svakog otrova.“

Također, prenosi Muslim u svom Sahihu, te Nesa'i u svom Sunenu sa lancem prenosilaca od Ibn Abasa da je rekao: “Dok je jednom prilikom kod Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, bio Džibril, začula se neka škripa. Džibril je pogledao prema nebu rekavši: “To se otvaraju vrata nebeska što nikada nisu otvorena! Zatim je dodao: Otuda je sišao melek, došao Poslaniku i rekao mu: Obraduj sa dva svjetla koja su ti, mimo drugih vjerovjesnika, dana, a to su: “Početak Knjige (Fatiha) i posljednji ajeti sure El-Bekare, nećeš proučiti ništa od toga a da ti ne bude dato ono što se tim ajetima traži od Allaha.“

Ukoliko budeš redovno učila suru El-Bekara , bit ćeš uz Allahovu dozvolu zaštićena od šejtana i ti i tvoji ukućani inša'Allah jer je rekao Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: “Ne pravite od svojih domova groblja! U kuću u kojoj se uči sura 'El-Bekara '- neće ući šejtan!“ (Et-Tirmizi, Ahmed, Muslim, En-Nesai)Draga moja, svaki ajet Kur'ana donosi sa sobom nebrojeno blagodati pa ih ne odbijaj.

Neka ti je jezik uvijek vlažan od istigfara (traženja oprosta) jer to je recept za izlazak iz svakog stanja, otklanjanje briga i povećanje opskrbe. Ibn Abbas prenosi hadis koji direktno pripisuje Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, a glasi: “Onome ko stalno čini istigfar (traži od Allaha oprost grijeha), Allah će mu u svakoj tjeskobi naći izlaz, svaku će mu brigu otkloniti, a i opskrbit će ga odakle se i ne nada.“ (Hadis je Ebu Davudov, bilježi ga Ahmed 1/248, Ebu Davud ,1518)

Treba samo čvrsto vjerovati u Njegovu milost i moć Koja je iznad svega ovodunjalučkog. Treba Mu uzvratiti strpljivošću i pokornošću i pobjeda je zagarantovana, inša'Allah. Ne dozvoli šejtanu prokletom da te baca u očaj i da upravlja tvojim umom koji ti je Svevišnji dao kao blagodat kojom ćeš postići najveće stepene dženneta, inša'Allah. Molim Uzvišenog Allaha da ti se smiluje, oprosti ti grijehe, prijeđe preko hrđavih postupaka tvojih i da te pomogne na putu do dzenneta Firdewsa. AMIN

Nađa Dizdarević - sebil.eu



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment