Novo
Loading...

NAČIN ULASKA ŠEJTANA U LJUDSKO TIJELO

transformacija sejtanal. Obični ulazak.
2. Ulazak napastvovanjem, a on može biti putem sihira, zavisti, ljubavi, a postoj i još dvanaest vrsta napada šejtana na čovjeka.
3. Ulazak uz dogovor, a to može biti na četiri načina:
a) dogovor između onoga koji pravi sihire i onoga ko je opčinjen.
b) dogovor između šejtana i čovjeka koj i je zapanjen šejtanovim sposobnostima.
c) dogovor između sihirbaza i džina sihirbaza. Ovaj dogovor se temelji na potpunoj poslušnosti i izvršenju svake naredbe, tj. poslušnost džina prema sihirbazu koja se ogleda u izvršavanju svake naredbe koju mu ovaj izda. To je ista poslušnost koju iskazuje čovjek sihirbaz džinu sihirbazu, a ta poslušnost dolazi samo nakon što čovjek zaniječe Uzvišenog Allaha. Da nas Allah sačuva toga!
d) dogovor između džina koji je zaljubljen ('ašik) i onoga od ljudi koga on ljubi. Ovaj dogovor ostvaruje se sa džinom koji j e već u ljudskom tijelu. Nakon ljubavi, džin se dogovori sa onim koga ljubi da nj ihovo naslađivanje niko neće vidjeti n iti o njemu saznati. Tako, naprimjer, ako neka žena prihvati naslađivanje džina sa njom i prihvati ovaj prljavi dogovor, džin joj neće nanijeti nikakvo zlo sve dotle dok ona pristaje na zinaluk sa njim. Ovdje primjećujemo da u početku ulazak džina nije bio uz dogovor, ali šejtan pribjegava dogovoru kada je u potpunosti siguran da je čovjek u stanju inferiornosti.

Obični ulazak

To je ulazak koji se ostvari bez napastvovanja i bez dogovora. Dakle, uzroci ovog ulaska su drugačiji, kao naprimjer, kada neko legne spavati na napuštenom mjestu, a ne sjeti se Allaha dovama koje se uče pred spavanje, niti uzme abdest. U tom slučaju može ga pogoditi udar vjetra u lice ili neki drugi dio tijela, a kojeg proizvodi šejtan. Također, u njegovo tijelo može ući j edan od džina, čuvara mjesta ili putujući džin, koji želi živjeti častan život, a poznato j e da šejtani i džini žive na smeću, napuštenim i prljavim mjestima i na mjestima gdje se obavlja nužda. Džin vidi da taj čovjek, koji se zadesio na tom mj estu, lijepo živi i uprkos tome, ne sjeća se Allaha i ne zahvaljuje Mu na toj blagodati, pa ne klanja niti živi u skladu sa uputom Allahova Poslanika (s). Zato njegovo tij elo nije zaštićeno i uvijek j e izloženo šejtanskim napadima. To je isto kao kad čovjek gleda u vrata i vidi da li su otvorena ili zatvorena. Tako džin vidi nur pokornosti kod čovjeka, na njegovom licu, rukama i nogama, a ako ne vidi taj nur, onda zna da tijelo nije zaštićeno. Zato se džin odluči da uđe u to tijelo i isproba svoju sreću, pa ako uđe dobro i j est, a ako ne uđe nije ništa izgubio, pošto je to tijelo daleko od pokornosti Allahu. Uzvišeni Allah kaže: "Za one koji Allaha spominju i stojeći, i sjedeći, i na stranama svojim ležeći, i koji razmišljaju o stvaranju nebesa i Zemlje: 'Gospodaru naš ! · Ovo nisi zaludu stvorio Ti! Slavljen nek si! Sačuvaj nas kazne u Vatri ! "' (Ali ' lmran, 1 9 1) .
"A kada t i učiš Kur'an, između tebe i onih koji u Svijet Onaj ne vjeruju, Mi postavimo j edan zastor nevidljiv" (El-Isra', 45).

Dakle, spas od šejtana j e u stalnom spominjanju Uzvišenog Allaha i izvršavanju Njegovih zapovij edi.

Obični ulazak . džina u tijelo zavisi od njihove prirode, raznovrsnosti i načina njihovog života. Pod običnim ulaskom džina u tijelo čovjeka smatram i svako drugo ljudsko nepoznavanje propisa vjere, koj e uznemirava džine, pa i oni uznemiravaju čovjeka. Jer, i to je vrsta džinskog napada.

Ulazak napastvovanjem

Znaj, brate moj, da ulazak džina u ljudsko tijelo na ovaj način, predstavlja veliku i strašnu bolest. Da nas Allah sačuva! Najbolje riječi izrečene o tome su ove riječi: "Napad džina je veliko zlo". Postoje dvije vrste džinskog napada:
a) napad bez povoda od strane napadnutog, kao naprimjer, sihiri i zavist.
b) napad s povodom, a toga ima dvanaest vrsta.

U ovoj drugoj vrsti napada, džin koristi dva načina.
Prvi način sastoji se u tome da sam džin napada tijelo. To je najopasniji način. Drugi način sastoji se u tome da džin zaduži nekog svog ko će, umjesto njega, uzeti njegovo pravo koje on smatra da ima kod čovjeka. I ovaj način je opasan, ali, ipak, manje opasan od prvog.


Madzid Matar – „Lijecenje Kur'anom, medom i ljekovitim biljem“

Obrada: NOVI HORIZONTI
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment