Novo
Loading...

Mirza Ganić se javio preko facebooka: ‘Živ sam, nisam poginuo

Novi Pazar – Mirza Ganić za koga se preko facebooka proširila vijest da je poginuo u Siriji, Mirza Ganić se oglasio preko svog facebook profila i javio da je živ.

U poruci se kaže da je „vijest sa profila njegovog bliskog brata netačna i da je taj profil je bio “hackovan“:



Allah vas pomogao, nemam puno vremena..

Ja Mirza Ganic nisam poginuo ( iako u se ispostavilo da je ta lazna vest obradovala sve nevernike)..

Hvala Allahu. Braca koja su publicirala su dobila vesti sa profila mog bliskog brata a taj profil je bio hackovan..

Dovite ljudi. Bilo je u ovome i khajra i sherra (zla).. Uglavnom,ja sam jos tu a Allah najbolje zna razlog. Shehadet je postiglo oko 6 ljudi sa nasih prostora. Dovite za njih i za ranjene.. Allah vas pomogao..

Znam da neki nece odmah poverovati ali ja sam. Muslimani ne lazu a kamo li Mudzahidi.Sa osmehom na licu zbog brace i tugom u srcu zbog mene jer sam jos ovde..

Mirza Ganic.. Ako mi mozete uciniti uslugu i prosiriti ovu vjest.



Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment