Novo
Loading...

Priče iz ranog islama – Ljubaznost prema roditeljima


U sljedećim danima pratite serijal “Priče iz ranog Islama”. Portal Ahmadija.ba će svakodnevno objavljivati priče koje se tiču ranog Islama a dio su publikacije “Priče iz ranog islama”. Ove priče opisuju početke Islama, opisuju događaje i velike ljude u Islamu.
LJUBAZNOST PREMA RODITELJIMA

Jedno od osnovnih učenja Časnog Kur’ana je da moramo pokazati veliko poštovanje našim roditeljima. U islamu ljubav prema roditeljima i dužnosti prema njima na višem su nivou od ljubavi prema djeci i dužnosti prema njima.
Časni Kur’an kaže:
„Tvoj Gospodar je naredio: ‘Ne molite se nikom osim Njemu, i pokazujte dobročinstvo prema roditeljima. Ako jedno od njih ili oboje doživi starost s tobom, nikada im nemoj reći „uf“ ili podviknuti na njih, nego sa njima govori blagim riječima i sa poštovanjem.
Spusti prema  njima ponizno krilo samilosti i reci: ‘Moj Gospodaru, smiluj im se oboma, kao što su njih dvoje mene podizali dok sam bio dijete.“ (17:24,25)

Ovo pokazuje da u poznim godinama roditelji trebaju biti njegovani i paženi i voljeni, kao što su mala djeca pažena od strane roditelja u djetinjstvu.
Časni Poslanik s.a.v.s. je rekao: „Dženet je pod majčinim nogama.“
Jednom je čovjek došao njemu i upitao ga: „Allahov Poslaniče, koji od mojih srodnika ima prednost mojoj posvećenosti?“
Časni Poslanik s.a.v.s. je odgovorio: „Tvoja majka.“
Čovjek je onda upitao: „A poslije nje?“
Poslanik s.a.v.s. je odgovorio: „Tvoja majka.“
Čovjek je pitao po treći put: „A poslije moje majke?“
On je i dalje govorio: „Tvoja majka.“
Kada je upitao po četvrti put, Časni Poslanik s.a.v.s. je odgovorio: „Tvoj otac, a onda poslije njega tvoji srodnici shodno njihovom srodstvu s tobom“
Kada je Meka pala u ruke muslimana, i kada je Časni Poslanik s.a.v.s. ušao u grad, hazreti Abu-Bakr r.a. je doveo svog oca, veoma starog, da ga upozna.
Časni Poslanik s.a.v.s. je rekao hazreti Abu-Bakru r.a.: „Zašto si izložio oca nevolji, dovodeći ga meni ovamo? Rado bih sam otišao njemu da ga vidim“.
Također je rekao: „Najnesretnija je osoba koja propusti šansu da služi roditeljima, ukoliko izgubi šansu da dobije Džennet kroz ljubaznost prema njima“
Share on Google Plus

About Admin Team

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Objavi komentar