Novo
Loading...

Žena koja nikada nije mogla vidjeti Kabu. SubhanAllah!!!


Ova priča koju ću sada inšaAllah napisati može se naći u islamskim knjigama, ali evo nek se nadže ako neko još nije pročitao ili je zaboravio pa da se podsjeti.

Na jednoj arapskoj televiziji svake sedmice gostuje jedan šejh i drži predavanje kasnije se uključuju i gledaoci i postavljaju pitanja a šejh Allahovom voljom daje odgovore, e tako je jednom u toj emisiji zazvonio telefon javi se žena i reče imam pitanje BUJRUM reče šejh , ja sam nekoliko puta bila na Hadžu ali nikada nisam vidjela Kabu dovodili su me do Kabe i pokazivali mi ali ja je nisam vidjela iako je bila ispred mene šta bi to moglo biti? Šejh se začudi pa upita da li si nekada činila neke velike grijehe u životu začudzen šejh zapita? Ona odgovori da je u mladosti počinila zinaluk, šejh reče zinaluk jeste veliki grijeh i jedan od največih, ali nevjerujem da je to zbog zinaluka. Ona malo začuti pa reče ja sam medicinska sestra i suradživala sam sa jednim bračnim parom oni su sihirbazi pravili su sihre ljudima a JA SAM IH ŠILA U USTA OD MRTVACA I ZA TO UZIMALA NOVAC A SIHRE TAKO NIKO NIKADA NEBI NAŠAO. Šejh reče ESTAGFIRULAH, ESTAGFIRULAH, ZAČUDŽEN, ESTAGFIRULAH , I veza se prekinu. Nakon nekoliko sedmica je ovaj šejh opet bio na televiziji i dok je govorio ljudima zazvoni telefon kad se javi mladi muški glas, i reče ja sam taj i taj, i ja sam sin od one žene koja je zvala prije nekoliko sedmica šejh se uozbilji i reče sječam se, a mladič reče samo da vam kažem moja majka je umrla i kada smo došli na dženazu htjeli smo da je ukopamo, ali kada god bi je stavili u kabur, kabur bi se suzio da bi ljudi jedva izašli iz njega i tako bi se ponavljalo svaki put dok svi nisu otišli, a ja sam ostao sam, tada sam vidio čovjeka u bjelom koji mi je rekao IDI SADA A JA ĆU OVO DOVRŠITI I NIKAKO SE NEOKREČI VIŠE ja sam krenuo ali nisam mogao da se neosvrčem i još sam se jednom okrenuo i tada sam vidio vatru sa neba kako prži tabut moje mame, a i mene je dohvatilo pa imam ožiljak na licu jer sam se okreno jednom. Šejh mu odgovori?: 
"Molim Allaha da ti to bude oprost jer te je tvoja majka hranila sa haram imetkom koji je stekla na onaj način. Molim Allaha da za ovaj govor oprosti meni i vama."

Izvor: 
allahova-milost.blogspot.com

Objavio: Muhamed Bibic
Share on Google Plus

About Admin Team

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Objavi komentar