Novo
Loading...

Islam bi htjela da prihvatim, ali da za to ne zna majka


pomocPitanje: Es-Selamu alejkum. Imam jedan probelm, naime ja sam pravoslavne vjere imam 17. godina i želim prihvatiti islam kao svoju vjeru, no imam jedan problem!
Islam bi htjela da prihvatim, ali da za to ne zna moja majka odnosno za taj čin bi znala samo moja najbolja drugarica, ne želim da mi majka za to sazna iz određenih razloga (da sada ne širim priču)mući me da li treba biti neko stari uz mene kada budem ozvaničavala prelazak na islam, moja najbolja drugarica koja je muslimanka ispričala mi je da je pri tome potrebno imati kuma, ali da to mora biti neka starija osoba, te da se nadjeva novo muslimansko ime koje kumovi odaberu i da se hodži da novac od srce odnosno onoliko koliko ja mogu dati.
Da li mi možete Vi malo detaljnije objasniti šta je stvarno potrebano i kako i još me samo zanima kako taj dan moram biti obučena ima li nešto posebno i ima li određeno vrijeme za primanje islama?
Odgovor: Alejkumus selam.
Islam je vjera svih Božijih Poslanika, alejhimus selam edžmein, i velika je Božija milost nad onim koga Allah želi uputiti u islam. To je najveća blagodat i najvrijednija hedija ovoga svijeta, štaviše, zbog toga smo i stvoreni. Onima koji prihvate islam od Ehlul kitabija (židova i hrišćana) obećana je dvostruka nagrada.
Nema smetnje da za taj čin ne zna vaša majka, barem ne u prvim momentima, tendencija je da sazna za to jednog dana.
Nikakav kum nije potreban prilikom čina javnog prihvatanja islama, niti kumovi biraju novo ime. Ti sama trebaš odabrati lijepo muslimansko ime za sebe koje se tebi dopada, ali trebaš znati da ime nije najbitnija stvar prilikpm prihvatanja islama.
Islam nije samo forma koja podrazumijeva lijepo novo ime i to je to. Ne, islam je pokornost Jedinom Bogu, Allahu, dž.š., a to podrazumijeva djela pokornosti, prije svega namaz, klanjanje pet puta na dan.
Stoga je kod čina prihvatanja islama najbitnije izgovoriti šehadet, tj. srcem i jezikom potvrditi prihvatanje islama kao životnog puta i vjere, a zatim se okupati što simbolizuje odbacivanje starog i prihvatanje novog načina života, te klanjati dva rekata namaza koji treba postati svakodnevna praksa jednog ozbiljnog i pravog muslimana.
Ako se čin prihvatanja islama izvrši pred hodžom, imamom, lijepo je i njemu urućiti neku hediju, ako to smatrate potrebnim.
Što se oblačenja tiče, trebaš biti propisno islamski odjevena, a lijepo bi bilo u petak obaviti ovaj čin, jer je to odabrani dan i sedmični Bajram muslimana.
Molim Allah Uzvišenog da ti se smiluje, da te učvrsti na putu islama, da ti pomogne i olakša, zaštiti te od dušmana i zla, da ti snage da ustraješ na putu islama sve do smrti, podari hajirli potomstvo s kojim će On biti zadovoljan i daruje svako dobro ovoga i budućeg svijeta. Amin.
Za www.islam-iman.com – Odgovorio: Sanin Musa, prof.
Share on Google Plus

About Admin Team

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Objavi komentar