Novo
Loading...

Policijska službenica primila islam (FOTO)


Jayne Kemp, (Akos.ba)




Jayne Kemp je odlučila je da sazna više o vjeri, dok je pomagala muslimanki žrtvi nasilja u porodici.


Majka dvoje djece priča šta ju je inspirisalo da primi islam, nakon što je pomogla jednoj žrtvi nasilja u porodici u sklopu svog posla u policiji. Jayne Kemp, civilna pripadnica policijskog osoblja (PCSO), odlučila je da sazna više o vjeri, nakon što je pomogla muslimanki žrtvi nasilja u porodici.

Nakon što se obratila drugim muslimanima na Twitter-u, bila je nadahnuta da se u potpunosti odrekne katoličke vjere da bi se u potpunosti preobratila prošle godina, i sada živi u potpunosti u skladu sa islamskim propisima.

Ona sada odlazi na ophodnje PCSO-a u Eclessu, Salford noseći tradicionalnu islamsku odjeću, hidžab, i prilagođava poslovne obaveze tako da može stići da prisustvuje namazu petkom.

Jayne, samohrana majka koja ima devetogodišnjeg sina i sedmogodišnju kćerku, izgovorila je šehadet prošlog aprila, i sada planira promijeniti ime u Amina. Dok njena djeca provode božićne praznike kod oca, ona je kod svoje majke, ali mora sama kuhati sebi večeru kako bi bila halal. Jayne koja je došla u mančestersku policiju u augustu 2009. godine, živi u Južnom Manchesteru, kaže: “U Eclessu, gdje radim, ima velika džamija i velika populacija muslimana, i smatrala sam da trebam saznati više o tome. Mislila sam da je suština islama u tome da žena mora robovati u kuhinji, ali saznala sam da je suština islama u tome da budemo darežljivi kada je u pitanju naše vrijeme, a strpljivi i puni poštovanja kada je u pitanju tuđe. Kako sam detaljnije obratila pažnju na islam, uvidjela sam brojne sličnosti sa katoličkom vjerom kada je u pitanju pažnja prema komšijama, poštovanje omladine prema starijima – za koje stariji smatraju da ga mladi više nemaju. U to vrijeme nisam tragala ni za kakvom specifičnom religijom, ali za svako pitanje koje sam imala o islamu na koje mi je odgovoreno, ja sam imala pet novih; zaljubila sam se u islam.”

Jayne je odlučila da kaže kolegama na poslu da je primila islam kada je odlučila nositi hidžab na poslu. Kaže da su je svi podržali. Ona sada radi sa Muslimanskim policijskim udruženjem kako bi formirali propis vezan za hidžab u odnosu na uniformu, s obzirom da do sada za tim nije bilo potrebe.

Jayne kaže: “Brinulo me šta će kolege misliti o meni, ali oni su zaista bili puni razumijevanja. Ljudi iz Eclessa su isto tako divni, mnogi to čak i ne spominju. Da su se moja djeca bunila zbog mog pokrivanja, ja to ne bih uradila. Mnogo su pitali o tome, ali ja im nikad to ne bih nametala, i oni će biti odgojeni kao katolici. Nadam se da svojim primjerom mogu pokazati da je uredu za jednu muslimanku da radi u policiji, i da ću promijeniti negativne stereotipe vezane za islam.”

Jayne, koja je odrasla u Wythenshawe, kaže: “Moja porodica me podržava. Dok god sam ja sretna, i oni su. Bila sam vrlo otvorena kad je u pitanju moje proučavanje islama. Moja sestra je prije par dana rekla da me nikad nije vidjela sretniju.”

U upoznavanju islama Jayne je pomogao Muhamed Manzur, koji vodi Twitter nalog lokalnog mesdžida iz svog doma u Whalley Range-u.On kaže: “Bio sam zahvalan kada me Jayne pitala sva ta pitanja, jer sam i ja saznao više o islamu. Ona je pronašla vjeru za sebe što pokazuje da se muslimani mogu uklopiti u društvo bez ugrožavanja svoje vjere.”


(Sandzak-x.net)
Share on Google Plus

About Admin Team

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Objavi komentar