Novo
Loading...

Nakon slave i novca Američki reper sreću pronašao u islamu


Chauncey_Lamont_HawkinsŽivot Chauncey Lamont Hawkinsa, bivšeg američkog repera koji je živio raskošnim životom punog slave i novca, potpuno se promijenio nakon posjete grada Abu Dhabija, izvijestio je Gulf News u nedjelju, 14. augusta. "Došao sam ovdje kao reper, a otišao kao musliman", rekao je Hawkins (Loon), koji je promijenio svoje ime u Amir Junaid Muhadith, na Ramadan forumu u Dubaiju u petak.
Amir je nekad bio član  P. Diddy 's Bad Boy Recordsa, gdje je objavio i svoj istoimeni debi album, "Loon".
Međutim, uživajući u slavi i novcu, on nije pronašao sreću.
"Imao sam sve," rekao je on.
"Putovao sam svijetom, imao sam skupa auta, imao sam dijamante. Možda je to bilo malo zarazno u početku, ali nikada nisam bio sretan," rekao je on.
Tokom posjete Abu Dhabiju u 2008., američki reper se oduševio načinom na koji se muslimani ophode jedni s drugima, odbacujući sve medijske glasine o nasilnim muslimanima.
"Ono što me je privuklo u islam jeste kako su se muslimani ponašali", rekao je bivši reper u svojoj priči "Potraga za srećom".
"Bio sam inspiriran muslimanskom kulturom i divio sam se njihovom prefinjenom moralu, njihovom odnosu prema ljudima... a pogotovo redovnoj rutini u odlaska na molitvu pet puta na dan."
Daija
Nadahnjujući druge širom svijeta, Amir je na turneji obišao mnoge države i gradove, uključujući Fort McMurray, Alberta, Kanada, pričajući o svojoj potrazi za srećom koju je pronašao u islamu.
"Vratite se na jednostavnost, na suštinu islama", mirno je govorio bivši reper.
"To je vaš način dolaska do sreće."
Prihvatajućii islam, pronašao je mir koji nikada nije pronašao u svom ranijem načinu života, rekao je Amir.
Pozitivne promjene u njegovom životu potakele su njegovu ženu i sina da i oni prihvate islam.
"Bad Boys (Loši momci) dani su iza mene", rekao je Amir.
"Sada sam, kako se to kaže, Good boy (dobar dječak)."
Izvor: Onislam.net
(Minber.ba)
Share on Google Plus

About Admin Team

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментара :

Objavi komentar