Novo
Loading...

DINO MERLIN: Sav novac koji dobijem od koncerta donirat cu Allepu i Siriji (VIDEO)

Dino Merlin-Ja nisam trazio tolike pare ,Sarajevo mi je to ponudilo, sav novac koji dobijem donirat cu Allepu i Siriji,ja pjevam za svoj grad besplatno.Pogledajte video i PODJELITE !!
Dino Merlin-Ja nisam trazio 400 hiljada,Sarajevo mi je to ponudili,svakako sav novac koji dobijem donirat cu Allepu i Siriji,ja pjevam za svoj GRAD BESPLATNO !!
Dino Merlin je nakon prozivki od strane pojedinaca izjavio kod Senada u Emisiji da on nece dobiti 400 hiljada vec 213 hiljada.Ostatak novca ce dobiti menadjer i sama organizacija.Ljudi pisu svasta ovih dana se moglo procitati i raznih novinara koji me prozivaju da sam uzeo puno novca a ja sam garantujem da taj novac ide za Siriju i Allep,izjavio je Dino kod Senada u Emisiji


Video Player
00:23
02:48
Share on Google Plus

About Admin M

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 коментара :

  1. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi..

    OdgovoriIzbriši